Habár az Enhypen nevű új fiúcsapat csak tegnap indult, már hetek óta óriási hype van körülöttük, ami elsőre érthetetlennek tűnhet, ugyanis nem valamelyik nagy, klasszikus ügynökség, hanem egy új cég, a Belift Lab áll mögöttük. Úgy viszont rögtön érthető lesz a nagy felfordulás, ha tudjuk, hogy az új, közös céget a BTS révén ismert Big Hit Entertainment és az Mnet zenetévé tulajdonosa, a CJ ENM alapította. Ezek után az sem meglepő, hogy a tagokat most is, mint oly sok K-Pop csapat esetében, egy tévés kieséses reality show keretében válogatták össze. A nyáron indult I-Land című műsornak szeptemberben lett vége, az eredeti 22 jelöltből a végére heten maradtak, a tegnap megjelent bemutatkozó anyaguk, a Border: Day One mini-albumra pedig négy dal került, plusz egy rövid Intro és Outro. A kiválasztott klipes szám a Given-Taken címen futó középtempós popdal lett, ami máris sokmilliós nézettségnél jár:
Főoldal » Hírek, KPop » Útjára indult a már a debüt előtt is óriási érdeklődést generáló új boyband, az Enhypen