Főoldal » Hírek, JPop » FlowBack: Heartbreaker – új kislemez, izgalmas, de kissé elszámított promókampánnyal

FlowBack: Heartbreaker – új kislemez, izgalmas, de kissé elszámított promókampánnyal

flowback_heartbreaker

A FlowBack nevű JPop fiúcsapatról eddig még nem írtunk, szóval előbb egy kis háttérsztori: at ötös (Masaharu, Tatsuki, Mark, Reiji és Judai) 2013 novemberében alakult, de csak idén debütáltak egy januári mini albummal, amit májusban egy kislemez követett, ezek azonban még csak egy kis cégnél jöttek ki. A két kiadvány azonban arra elég volt, hogy a Sony illetékesei felfigyeljenek rájuk és leszerződtessék őket, így szeptember elején már érkezett is a major debüt, a Come A Long Way című kislemez, ami nagyon komoly promót kapott és szó szerint mindenhonnan a címadó dal ömlött Tokióban a megjelenés utáni hetekben. A héten pedig érkezik a folytatás, a Heartbreaker, amihez egészen egyedi promót talált ki a Sony kreatív részlege: a dal klipjének sztorija négy részből áll és csak akkor kapjuk meg az újabb és újabb epizódokat, ha a videó elér egy bizonyos nézettséget (a youtube cím marad ugyanaz, szóval a nézettség mindig továbböröklődik az újabb részre). Az első epizódon, ami után az őket rabul ejtő titokzatos nő kiszabadította őket a bilincseikből már túljutottunk, most a második rész a soros, ahol a börtönből kellene kiszabadulniuk, a harmadik részben egy ismert japán pankrátor által alakított ellenféllel közdenek meg, az utolsó epizódban pedig előkerül majd a dalhoz tartozó tánckoreográfia is.

Ez eddig tök jól hangzik, azonban megint mintha hiba csúszott volna a számításokba. Megint, ugyanis az első kislemeznél is sikerült bénázniuk sonyéknak: habár a dal kifejezetten jó lett (lásd a poszt végén), a Tokióban akkoriban tényleg szó szerint mindenhonnan, kivetítőkről, reklámkamionokról üvöltő előzetesbe sikerült egy teljesen jellegtelen, megjegyezhetetlen részletet bevágni, így a várt nagy durranás elmaradt, de legalábbis sokkal visszafogottabra sikeredett, mintha kicsit okosabban kezelték volna a méregdrága kampányt. Most pedig a számokat nézték be eléggé. A videó (amiről pedig még a Sony csatornáján megszokott régiótiltást is levették, azaz Japánon kívűl is nézhető) limitjeit úgy állították be, hogy az első szintet 30.000 megtekintésnél teljesítettük, a másodikhoz 100.000 kell, utána 200.0000 a következő ugrás, a végső szinthez pedig 1.000.000 megtekintés kell majd. Namármost, a kampány már dübörög, a videó fent van egy hete, a nézettség azonban az 50.000-et is éppen csak hogy átvitte, így még a 2nd Mission befejezése is messze van, a 200ezer bőven távolinak, a millió meg aztán végképp kétségesnek tűnik. Azaz nagyon úgy néz ki, hogy kreatívék elszámolták ezeket a célokat, főleg, hogy visszanézve látható, hogy az utóbbi egy évben összesen öt olyan Sony Japan videó volt, ami átvitte a millás határt (abból kettő a Sia féle Alive japán verziója volt, ami így nem is igazán számít, egy pedig az EXILE egyik mellékprojektje, ami meg megint más tészta). És, akkor ehhez még jön az is, hogy maga a dal sem lett különösebben érdekes… Pedig a FlowBack-ben bőven van potenciál, szóval én speciel remélem, hogy észbe kap majd a menedzsment… vagy valami csoda történik, beindul a kampány jobban és mégiscsak meglesz az a millás nézettség…

Szerk.: Hopp, egy fél nap alatt befutott 10.000 új megtekintés? Kezd izgalmas lenni a dolog!

flowback_heartbreak_reg flowback_heartbreak_lim

Heartbreaker
2016.12.07
01.Heartbreaker
02.Turn Around
03.Heartbreaker -Instrumental- (Regular Editon Only)

Limited Edition DVD
01.Come A Long Way (Music Video Dance Version)
02.FlowBack Behind The Scenes Vol.2

Tags:

Szólj hozzá

© 2002-2018 SoundOfJapan+ · RSS · Japán és ázsiai zene + szubkult · Facebook: SoundOfJapan FB