S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat: valaki tolta? Én azt ajánlom, hogy ha tervben van, akkor mondjon le róla. Sürgősen. Ilyen ócskaságot még az eddigi fejlesztők nem követtek el a STALKERben. Az elsőnek még meg volt a hangulata: sok mutáns, harc, lopakodás, laboratóriumba mászkálás, disztópikus sci-fi... A másodikban (Clear Sky) jó ötlet volt a kisugárzás, noha előzmény (és akkor a Shadow of Chernobylban, hogy nem jelenik meg

történetbeli epic fail...

).
A Call of Pripyatban látszólag új anomáliák vannak, de semmivel se tudnak többet, sőt ugyanazok, mint az eddigiek, csak a nevük más. Rohadt kevés mutáns van, kevés harc, s mint kívülálló sem a sztalkerek, sem a banditák nem lőnek ránk különösebb ok nélkül (mondjuk belelőttél, akkor vörösködnek egyet halálukig). Rohadt kevés a hangulatos hely, többet töltesz a szabadban, egy mocsárban holmi lezuhant helikopterek után bolyongva, minthogy azon dolgozol, hogy bejuss a városba. Az a legjobb pillanat talán az egész játékban (!). Végig a föld alatt egy csatornában, nem kevés csatával a Monolithal.
De aztán kifújt. A másik tetőpont, ahol lehet anyázni, az a kórházi rajtaütés a városban. Ott egy Gauss-fegyveres fickót kell leszedni a tetőről. Mire leszeded, hát az a nem mindegy. Aztán járkálsz jobbra-balra, hogy találj valakit, aki megjavítja neked. Egyébként a város rohadtul kihalt, s a Shadow of Chernobylban még hemzsegett a Monolith a környéken, most meg pár helyen van vagy 5 tag. Semmi csata, s ez fáj a legjobban
Aztán mikor kész a Gauss, kiderítettük honnét van (2017-et írunk, a Clear Sky után 6 évvel!

) visszamegyünk a katonákhoz (mert mi is az vagyunk) előkerül Strelok az előző 2 kulcsfigurája (CS-ben üldözzük, a SoC-ban már mi magunk vagyunk Strelok), s segítséget kér, mert van a kormány számára felmérhetetlen értékű infója. Mentsük ki őt... akkor lesz egy elég gagyi csatapróbálkozás és snitt!
Szerintem hagyjátok ki... az unalom óráitól szabadultok.
_________________
A kérdés, ami néha elbizonytalanít: én vagyok őrült, vagy mindenki más? (Albert Einstein)