Folytatva
innen.
A Larukunál ez azért már jóval korábban bekövetkezett, a GLAY meg annyira sose volt vk, meg ez az egész "vk indies" / "major JRock" szétvállás akkor már jópár éve megtörtént és alig volt kapcsolat a színtér két fele közt, ezért is volt érdekes, hogy valamennyire egyszerre omlottak össze. De az indies részen jaja, már akkor is a túltermelés volt a gond (hány zenekar tartozott csak a Matinához a kiadó szétesésekor? xD kb. megszámolni se lehetett.), a pofátlan sok tökugyanolyan, újat felmutatni nem bíró zenekarral. A tényelg jók közül meg egy csomó az indie részen is oszlott (Nagoyában a kein, Lamiel, Phobia, a Key Party bandák, stbstb).
Aztán akkor ugye az rakta rendbe a színteret, hogy az új hullámmal felbukkant egy halom tényleg nagyon karakteres banda, meg olyanok, akikben megvolt a potenciál a befutáshoz, vagy a színtéren belül, vagy akár szélesebb körben (DéspairsRay, Merry, Vidoll, Kagerou, Nightmare, Gazette, ilyesmik) és pár év alatt helyrerázódtak a dolgok. Most meg hát fene tudja, hogy mennyire lesznek ilyenek az újoncok közt. Mert az olyan bandák, mint a Mejibray, Lycaon, stb. oké, hogy jók, de hát nem tudom mennyire alkalmasak egy ilyen szerepre. Majd meglátjuk. Az mindenesetre fura, hogy mindeközben meg az olyan kis meglehetösen semmilyen bandákat kapják fel eszement módon, mint a ViViD. xD
Viszont a hirtelenség eléggé megvan most is... szóval ez a Versailles, Under Code, Fool's Mate széria azért elégg nagy kaliber, meg eléggé egyszerre jött.