Jigsaw wrote:
Szerintem az a Mr. VK stb. (amit tudtommal õ maga sosem mondott élõben sehol, csak a lemezeinek designjához tartozott) erõsen a kiadói nyomás miatt volt (elvégre VK kiadó), meg hát így jobban el is lehetett adni. Aztán gondolom elege lett az egészbõl --> kiadó- és image-váltás (ami szerintem jót tett neki, legalábbis nekem sokkal jobban tetszik ez a "kevesebb látvány, több zene" koncepció).
Azért egyrészt ott van az, hogy a vk nélkül soha nem futott volna be, szóval már csak ezért is fura nekem ez a nagy szembefordulás, meg azért nagyon nem csak a promókban, lemezcímekben jelent meg ez, hogy neki milyen fontos elvileg a vk, hanem az interjúkban is, még tavaly is azt nyilatkozta, hogy
"I’m still visual kei.".
Régebben meg
pláne.
jame: You once said that you'd like to improve visual kei. What is - in your opinion - bad about it and what would you like to change?
miyavi: In Japan, this genre is really isolated. Visual kei has to be a certain style, it has to be isolated in Japan. That's bad and that's why I want to break down the walls. It's so isolated and because of that people are full of prejudices against visual kei. I really want to smash the stereotype of visual kei.
Szóval itt azért eléggé egyértelmüen utalt arra, hogy amolyan vezetö szerepet szán magának és azon dolgozik, hogy jobban elismert legyen a müfaj. Persze lehet ezeket is csak kiadói hatásra mondta, de érted... akkor mi a biztosíték arra, hgy most meg nem az új kiadó találta ki, hogy a vk az ciki, tagadd meg és az egocentrikus rockhõs szerep helyett most legyél laza rockercsávó, akinek a
fuckin' a kedvec kötõszava... Persze nem igazán hiszem, hogy ez a helyzet, de ezért fura nekem ez a nagy váltás, mert akkor most mit lehet elhinni abból amit most nyilatkozik és mit abból, amit régebben?